82 درصد مخاطبان گفتند لحنتان عالی و معرکه است. حال چه ایده ای برای آیندۀ وبلاگ دارید؟

آمار مطالب

کل مطالب : 160
کل نظرات : 530

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 302
بازدید ماه : 580
بازدید سال : 1498
بازدید کلی : 196440

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان WWW.chepiha.LoxBlog.Com و آدرس chepiha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 302
بازدید ماه : 580
بازدید کل : 196440
تعداد مطالب : 160
تعداد نظرات : 530
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

جزیره قشم اخبار جزیره قشم
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : Ling Deraz
تاریخ : سه شنبه 26 مهر 1390
نظرات

این هم از آخرین قسمت از سری مطالب لقب که مانند هر پروژۀ دیگر مملکت، با کمی تأخیر آماده بهره برداری شده است. گفته بودیم که در این دوره زمانۀ خراب برای هر آدمی زادی دست کم یک لقب ساخته اند. کسی را با اسم واقعی صدا بزنی جوابت را نمی دهد و باید لقبش را بلد باشی. خودتان که بدون شک لقب دارید. می دانید که آدمی زاد حتی قبل از قلب، لقب دارد. بچه هنوز به دنیا نیامده براش از قبل لقب رزرو کرده اند. بچه میره مدرسه ازش می پرسند اسمت چیه، همان کلمه ای که از بدو تولد به او گفته شده است را می گوید. تازه، یک کلمۀ بی معنای الکی بپران بیرون. مطمئن باش قبلاً به عنوان لقبی قشنگ برای آدمی قشنگ مورد استفاده قرار گرفته است. رفته بودیم سراغ دفتر تلفن. محمد عبدالله احمد حاجی محمد علی. والّا من عمراً اگر بفهمم اون کیه. بیشتر یاد بازیکنان تیم ملی عربستان می افتم. اما جلوی اسم او داخل یک پرانتز نوشته بودند ( محه جَروسک ). راحت شناختمش. جروسک، چه اسم دور و درازی هم داشت و ما نمی دانستیم. بروید به ادامۀ مطلب.

تعداد بازدید از این مطلب: 394
|
امتیاز مطلب : 110
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25


نویسنده : Chepih
تاریخ : چهار شنبه 20 مهر 1390
نظرات

داری مثل یک آدم سالم، درست وحسابی زندگیت را می کنی. نه نانت کم است نه آبت ( آب آشامیدنی ) نه حلوا هلریت و نه لوبیات. برای آینده ات هزار تا برنامۀ بزرگ داری. افکارت خیلی بلند است. هزار و یک آرزو داری و می خواهی به همه برسی. داری کیف دنیا را می بری و راحت و با آرامش تمام زندگیت را می کنی. البته در همین راستا یکی می گفت : آمدیم زندگی کنیم ، زندگی ما را کرد! به هر حال. اوضاع همه جوره بر وفق مرادت است و کیف وا شماست. اما ناگهان همه چیز تغییر می کند. بال در میاری. یه  چیزیت یه جوری میشه و عشق و غرور جلوی چشمانت را می گیرد و دیوانه بازی در می آوری و تمام خوشی ها را مفت مفت می اندازی دور و با جفتک می پری روی بختت و بهشتت را می کنی جهنم و خلاصه اینکه ازدواج می کنی. بروید ادامۀ مطلب.

تعداد بازدید از این مطلب: 372
|
امتیاز مطلب : 95
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21


نویسنده : Chepih
تاریخ : پنج شنبه 14 مهر 1390
نظرات

اگر توی عهد باستان رستم دستان، قهرمان قهرمانان زمان خود، به روایت فردوسی توانست هفت خوان را با سربلندی و سرافرازی بی نظیرش با موفقیت تمام پشت سر بگذارد، امروزه توی هلر خودمان و چه بسا توی تمام شهر و روستاهای ولایت رستم پرور ما، سالانه جوانان گمنام فراوانی هستند که هفت خوان هایی به مراتب دشوارتر را پشت سر می گذارند و کسی خبرش هم نمی شود. هفت خوان ما شامل چه چیزهایی است. بروید ادامه مطلب.

تعداد بازدید از این مطلب: 225
|
امتیاز مطلب : 105
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24


نویسنده : Ling Deraz
تاریخ : سه شنبه 12 مهر 1390
نظرات

مردم توی چی پیشرفت می کنند ما توی چی. مردم می روند اقتصاد کشورشان را توسعه می دهند، اینترنت رایگان در اختیار ساکنان مناطق محروم قرار می دهند، برای تعطیلات آخر هفته یه تُک پا می روند مریخ و ... ما چه کار می کنیم؟ ما که بیکار نمی نشینیم که. ما خیلی هم فعالیت می کنیم. خیلی هم تلاش و جدیت به خرج می دهیم. اصلاً کدام مادر... ی گفته ما کاری نمی کنیم. پیشرفت نمی کنیم. غلط کرده، بیجا کرده و گُ.. خورده. ما خیلی هم خوب پیشرفت می کنیم. پیشرفت ما دَنگ چشم جهانیان را از کاسه در آورده است. باور نمی کنید؟ بیا. این هم مثال. همین طیب را نگاه. تا چند وقت پیش لقبش چی بود؟ بله، شربت. حالا چی شده؟  پیشرفت کرده شده طیب رِدبول. خوبه نشده طیب باواریا. به این می گویند پیشرفت. نه به اختراعات دیگران و اکتشافات آنها و سفرهای فضایی شان. بروید به ادامۀ مطلب.

تعداد بازدید از این مطلب: 421
|
امتیاز مطلب : 96
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23


نویسنده : Ling Deraz
تاریخ : چهار شنبه 6 مهر 1390
نظرات

 

عجب دنیایی شده است. نه که شده است. از همان اولش بوده است. عجب دنیایی است. عجیب دنیایی است. ما را که می شناسید. سرمان را می آوریم بالا سوژه گیرمان می آید. سرمان را می چرخانیم سمت راست یک سوژۀ دیگر. یک عالمه سوژه روی دستمان باد کرده است. مانده ایم کی، چرا و چگونه آنها را برای خوانندگان سوژه پسندمان بگذاریم توی وبلاگ. عجب دردی است درد سوژه یابی. چشم و گوشمان را می بندیم تا سوژه ای جدید گیرمان نیاید و سر فرصت به آماده سازی مطالب وبلاگ از روی سوژه های قبلی بپردازیم. اما مگر اجازه می دهند؟ سوژه ریخته مثل گربه و لوبیا. باور نمی کنی؟ برو دبیرستان عرفان. نرو دبیرستان عرفان. برو ادامۀ مطلب.

تعداد بازدید از این مطلب: 279
|
امتیاز مطلب : 83
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20


نویسنده : Ling Deraz
تاریخ : یک شنبه 3 مهر 1390
نظرات

 سلام وَحلِل. چطو؟ چه خبرُن؟ اَ کیا نَهُندی؟    - سلام جلینگ. رَفتَرُم تماشای مسابقات جام " شوال "    - به چه شوال؟   - بِگَه خِوَر اِنّین؟ حمه نَ خُطبۀ نماز جمعه ایگُتَ جام رمضان نَنِستی. آلا ملت ناکام ای کار شُکِردی.    – گوزی چطورَ؟   - طبق معمول حساس و نفس گیر. موزِن هَستَ وا بارسلون. موزِن با درخشش علی ریکی و اهمه خِشتَک ایبُ.  سواه شو هم خیله حساسِن. رئال مادرید و سِمَر. تِک تِلو شُنِن وا مَچِلّا شُن. الان تیم ما عَنتَرو شُن که منچستر یونایتد بَشه به دنبال فرصَتِن اَ تیم قبله دعا که کاپیتانی کاف تُرُشِن جلو بزن و بره به صدر جدول.   کمک داور اول مسابقات تَمبولِن و کمک داور دوم کَهرَ تِری.  اَنگُلو شُن که پارسال قهرمان وودِن اَمسال شرکت نَشُکِردی. فکر کنم تیم حسن مَخنت شُن امسال اول بَشه. 

 ملاحظه فرمودید؟ در این دوره زمانه به تعداد افراد جامعۀ مذهبی ما، لقب و صفت وجود دارد. همه هم ماشاالله همانطور که دیدید زشت و زننده. در این مطلب با اجازۀ شما می خواهیم با شما مردم لقب دوست این جزیرۀ لقب خیزمان، مخصوصاً هلری ها، در این باره صحبت کنیم. بروید ادامه مطلب.

تعداد بازدید از این مطلب: 303
|
امتیاز مطلب : 108
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26


نویسنده : Chepih
تاریخ : پنج شنبه 1 مهر 1390
نظرات

ما در این وبلاگ اصولاً علاقه ای به ورود به مسائل زنانه نداریم چون برایمان افت دارد. به بانوان محترم جزیرتی مدام توصیه کرده ایم که مسائل و مشکالات و موضوعات زنانه را خودشان شخصاً مورد بررسی و کنکاش قرار دهند و کار را به ما وا نگذارند که در آن صورت ... ما را که می شناسید. بد دهن و جفاکار و با کلی سوء سابقه در امور وارد ساختن اتهام و ایراد ضرب و جرح روحی. یک وقت خدای نکرده خودمان وارد مسائل زنانه شده، خالَکو بازی در آوردن را به حد اعلا رسانده، جزیره را به آشوب می کشیم تا درس عبرتی باشد برای خوشگل ها و خوش تیپ ها. در مورد این موضوع، سکوت را جایز ندیدیم. بروید به ادامه مطلب.

تعداد بازدید از این مطلب: 496
|
امتیاز مطلب : 115
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26


سلام. خوش آمدید. نظرات شما موجب دلگرمی ماست. سپاس.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود