گپ

82 درصد مخاطبان گفتند لحنتان عالی و معرکه است. حال چه ایده ای برای آیندۀ وبلاگ دارید؟

آمار مطالب

کل مطالب : 160
کل نظرات : 530

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان WWW.chepiha.LoxBlog.Com و آدرس chepiha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 160
تعداد نظرات : 530
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

جزیره قشم اخبار جزیره قشم
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : Chepih
تاریخ : چهار شنبه 23 شهريور 1390
نظرات

 هر انسانی اعم از اینکه باورش و اندیشه اش با شما یکی باشد یا نباشد، انسان خوبی باشد یا نباشد باید داستانش را شنید. حرف هایش را شنید سخنانش را خواند و بعد در موردش به طور جمعی تصمیم گرفت که آیا حق با اوست یا نه. نه این که با تعصب و با چشمان و گوش های بسته او را کنار گذاشت و نگذاشت که حرفش را بزند. درد جامعه ما هم همین است. زده اند توی سر منتقد. خفه اش کرده اند. خدا می داند که یواشکی چه بلاهای دیگری هم سرش در آورده اند. و نتیجه اش را هم دیده اند. در جا زدن.

امیدواریم که روزی برسد که همه مردم بتوانند با آزادگی انسان های دیگر را تحمل بکنند و اندیشه ها و سخانشان را بشنوند. انتقاد پذیر باشند و تصور نکنند که انسان هایی صد در صد پاک و بی عیب و ایراد هستند و دیگران نباید به آنها نازکتر از گل بگویند.
با لحنی منحصر به فرد و البته تا حدودی نارسا و گنگ شروع کردیم وبه کسی چه که با همین لحن هم ادامه خواهیم داد، اگر عمری باقی بود و نفرین افرادی که سوژه های ما بودند و هستند، نگرفت. نه با کسی خصومت خاصی داریم نه عاشق چشم و ابروی کسی هستیم. تا جایی که می توانیم هم با آبرو و حیثیت مردم برخورد خصومت آمیز نخواهیم داشت مگر آنجایی که احساس کنیم مصلحتی دارد پایمال می شود. اگر از کسی مستقیم یا غیر مستقیم اسمی برده شود، مسلماً نشان دهنده شهرت و محبوبیت اوست. امیدواریم  نوشته ها را به دید فکاهه و گپ خودمانی بنگرد، خوش بین باشد و فکر نکند کمر به رسوایی آنها بسته ایم. حسابت که پاکه، تموم شد رفت. محاسبه ات هم هر که خواست بکنه، بکنه. بگذار مردم هر چه می گویند بگویند...  از دیدگاه ناقص خود نگاهی به وقایع هلر خواهیم انداخت و رفته رفته دامنه فعالیتمان را افزایش داده به امور جزیره و استان خواهیم پرداخت تا ببینیم آیا توانایی نوشتن درباره مسائل کشورو حتی جهان را داریم یا نه. باید واقع بین بود و جوگیر نشد. این شعار ماست. با این وجود فعلاً که متأسفانه هیچ اثری از آثار واقع بینی در ما وجود ندارد و در جوگیر شدن هم که بحمدالله شهره خاص و عامیم.
هستند افراد بی شماری که از این روزمرگی و سکون و عدم تنوع نفرت دارند. لحن های تازه را دوست دارند و دنبال تغییرند. دنبال چیزی متفاوتند. صدای اعتراض را مشتاقانه می شنوند. این همان کاری است که ما سعی داریم انجام دهیم. و در این راه بسیار خوشحال خواهیم شد از نظرات ، کارها و تجربیات افراد علاقه مند استفاده کنیم. نظری، تذکری، پیشنهادی، انتقادی، تهدیدی، فوشی چیزی داشتی قسمت نظرات برای همین چیزهاست نه برای قشنگ تر کردن وبلاگ. آدرس ایمیل هم که در اختیارتان هست. ما لینگ درازای گنوخ سرک بی خاصیت را از نعمت توجه و عنایات پر فیض و برکت خود بی نصیب نَنِستید.
ای بابا. ما به هر که دَنگ و کورَک انداختیم فرداش یا افتاد گوشه بیمارستان یا مفقود الاثر شد یا که به سلامتی تشریف خود را برد اون دنیا. عجیبه نه. یالا چوکُن بارزی؟ اگه کسِه هستی که شما اَزی بد شما تِه اسم ببری، همون روز مطلبی دربارِی اَنویسیم و دگه حله. انا لله و انا الیه راجعون.

 


تعداد بازدید از این مطلب: 215
|
امتیاز مطلب : 70
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17


مطالب مرتبط با این پست

سلام. خوش آمدید. نظرات شما موجب دلگرمی ماست. سپاس.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود