دماغ

82 درصد مخاطبان گفتند لحنتان عالی و معرکه است. حال چه ایده ای برای آیندۀ وبلاگ دارید؟

آمار مطالب

کل مطالب : 160
کل نظرات : 530

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 2
باردید دیروز : 2
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 601
بازدید سال : 1519
بازدید کلی : 196461

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان WWW.chepiha.LoxBlog.Com و آدرس chepiha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 601
بازدید کل : 196461
تعداد مطالب : 160
تعداد نظرات : 530
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

جزیره قشم اخبار جزیره قشم
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : Chepih
تاریخ : سه شنبه 4 بهمن 1390
نظرات

جالب اینجاست که آمار می گوید شصت و دو درصد مراجعه کنندگان به متخصصان جراحی اورست، پسر هستند. اَخّی. خاک تو اون سرتان. جالب تر اینکه از میان زنان مراجعه کننده پنجاه و شش درصدشان بالای پنجاه سال سن دارند.   آ آ آ آ . پیرزن. تو برو تو آینه خودتو نگاه کن. به هشتاد طرف توو داده ای ( مچاله شده ای ). مرد حسابی ...  نه . پیرزن حسابی. بابا دو روز دیگه بُن روه میشی و فلنگ را می بندی. برو تا توبه بکنی جای این کارها.... اِهّه.

مجله های آبکی مملکت را ورق می زنی همینجور پشت سر هم تبلیغ جراحی پلاستیکه. وسط این همه تبلیغ حالا برای خالی نبودن عریضه یه پتراتی سر هم می کنند یا از جایی کپی می کنند. همینجور مثل مور و مِگ بالی عکس دماغه که چاپ شده. نصفشان مرتفع و سر به فلک کشیده و نصف دیگرشان هیچ مرگشان نیست. از هر نمونه دو تا. یکی مال قبل و دیگری مال بعد از حفاری.

عجیباً غریبا. این همه ادا اطوار و هزینه و دنگ و فنگ برای اینه که مثلاً آن کُهن دماغ تونل وحشتشان را به رخ بکشند. باور کردنی نیست... چه بر سر آدمیت آمده؟ ... والّا نرمالش اینه که دماغت را بپوشانی کسی شکل و محتویاتش را نبیند نه که نوکش را برداری که مثل دماغ خوک داخلش تا آن حفره های عجیب غریب گوش هم پیدا باشد... آدم زهره ترک میشه که... میخان خوشگل بشن، گوشخُل میشن. یا حالا یه چیزی شبیهش.

اسمش را گذاشته اند جراحی بینی. آن وقت به عکس های بعد از جراحی نگاه کنید. چرا یهو علاوه بر منقارشان، سایر وجناتشان هم تغییر شکل می دهند؟ ابرویشان اولش شکل کلاغه بعد میشه شبیه علامت سؤال افقی. یا شبیه علامت انتگرال. آن گَپ کَل کَلی وناهموارشان با مقادیری ریش کلاً تغییر شکل می دهد. می پَدُفَد. بالاش لَک می شود. انگار تیله ای، بادامی چیزی زیر پوستشان جاسازی کرده اند. اینا هیچ. گوششان را. قبل از عمل دماغ، مثل ماهی تابه زده بیرون ولی بعد از عمل دماغ، از وسعت، ارتفاع و پهنای گوششان هم کاسته می شود.

از آنجایی که این مطلب رنگ و بوی جزیرتی ندارد، در ادامه با پاشیدن حلوا هلری و گرگاهای رمکان و مهیاوه های دولاب، بنا داریم حال و هوای آن را تغییر دهیم.

هی اعلام می کنند که دنیای امروز، دنیای پیشرفت و فناوری و ارتباطات و این جور چیزهاست. بابا همۀ این توصیفات اشتباهه. جهان امروز، جهان آرایش است. امروزه خر را هم با مدل یال فشن توی برو بیابان می بینیم. گاوها را خالکوبی می کنند. گربه ها زیر ابرو بر می دارند. تمبولک ها هم کنجل می زنند. برخی جانوران دو پا هم که دماغشان را حفاری می کنند.

تب آرایش به جزیرۀ عزیزمان هم سرایت کرده است. اما آرایشهای ما جنبۀ فرهنگی دارد و بازتابی از عُرف جامعۀ خوشگل و خوش تیپ خیز ماست. اصلاً هم زشت و زننده نیست و بلکه خیلی هم باحال و جالب انگیز است. باور نمی کنید؟ با هماهنگی با فَتُّم هلری به عنوان نمایندۀ دختران محترم جزیره، بیا:

شیوه هایی که دختران جزیرتی برای آرایش مورد استفاده قرار می دهند.

دختران محترم هلر: بر می دارند حلوا هلری را رنده می کنند، بعد می گذارند دو روز زیر نور خورشید به خیرا بیاید و سر سومین روز می مالند به پوست صورت و آنی می شوند که الان هستند.

دختران محترم گیاهدان: پوست مرغ را با همان تازگی و بوی بدش بر می دارند می چسبانند به سر و صورتشان تا بیش از پیش جلا بگیرد. جوشاندۀ پر مرغ هم برای زیبایی بد نیست.

دختران محترم رمکان: شش من گرگا جمع می کنند، می ریزند توی منجل و به مدت سه شبانه روز رویش می جکند تا تمام عصارۀ آن کشیده شود. عصاره را هم می توان نوش جان کرد و هم می توان قاطی با فالوده، روی پوست مالید.

دختران محترم سوزا: نمی گیم چکار می کنند، زشته. ... حالا چون خیلی اصرار می کنید باشه. می روند تو کوچه. مقداری گوگای هُشک شده بر می دارند با قیر قاطی می کنند و از معجون خوش بوی به دست آمده برای سفید کاری و برق اندازپوست سوء استفادۀ بهینه می نمایند.

دختران محترم مسن: آنها با اعتقادی عمیق به هَردَه، روزی شش وعده از آن را چه با هارما و چه بی هارما میل می کنند و در صورت نیاز جدی و فوری، هرده را به پوست مالیده و زیبایی روزافزون خود را تضمین می نمایند.

  دختران محترم طبل: آنها به روش های سنتی تر زیبایی اعتقاد دارند. یه نعلینج بندی بر می دارند و کف آن را به پوست می مالند و بدین ترتیب خود را بیش از پیش زیبا می کنند

 دختران محترم رمچاه: آنها نوشیدن محلول دم کردۀ کاشخ را برای زیبایی و نشاط صورت و نیز برای سلامت روح و بدن توصیه و تجویز می کنند.

دختران محترم دیرستان: آنها پیشرفته کار می کنند. کندروک می جوند. بعد که شیره اش رفت بادش می کنند، حسابی که بزرگ شد آن را می ترکانند تا کل صورتشان را بپوشاند. بعد با نیمجی موزی، لایۀ آدامس را بر می دارند. محصول، ماه شب چهارده می باشد.

دختران محترم لافت: هیچی. میرن زیر کبلولۀ بادگیرهایشان می شینند و اوشن می نوشند. همین.

دختران محترم کوویی: به راحتی آب خوردن. می روند جلوی آینه. خودشان را نگاه می کنند و جملۀ " ایهَه دیگه چین " را زمزمه می کنند. هر چقدر هم که اخمو و عبوس باشند پس از این جمله، لبخندی ملیح بر لبانشان جاری شده و قیافه شان خود به خود درست می شود. اگر باور نمی کنید خودتان این جمله را امتحان کنید.

دختران محترم درگهان: با عرض پوزش، وضع قیافۀ آنها وخیم تر از آن است که بتوان با روش های عادی زیبایی درستش کرد، شرمنده.

دختران محترم قشم و طولا: خودشان ماشاالله هزار ماشالله خوشگلند و نیازی به این کارها نیست. ( البته قشمی های اصیل، نه مینووی ها، که مگر اینکه یه بولدوزری چیزی از روی صورتشان رد شود تا قابلیت خوش قیافه شدن نسبی کسب کنند )

نکتۀ روز: "خجالت یکی از بزرگترین نعمت هایی است که خداوند منان به ما انسان ها ارزانی داشته است و لی نمی دانم چرا خیلی ها از این نعمت ارزشمند خدادادی خود اصلاً استفاده نمی کنند."  ( چپیح )

خوشگلا، خوش تیپا و دماغ تلوو های عزیز، برای کسب اطلاعات بیشتر به مطلب " آرایش " توی همین وبلاگ وزین مراجعه کنید. فعلاً بای.

 

 


تعداد بازدید از این مطلب: 359
|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11


مطالب مرتبط با این پست

سلام. خوش آمدید. نظرات شما موجب دلگرمی ماست. سپاس.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود