لوبیا

82 درصد مخاطبان گفتند لحنتان عالی و معرکه است. حال چه ایده ای برای آیندۀ وبلاگ دارید؟

آمار مطالب

کل مطالب : 160
کل نظرات : 530

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 3
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 601
بازدید سال : 1519
بازدید کلی : 196461

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان WWW.chepiha.LoxBlog.Com و آدرس chepiha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 601
بازدید کل : 196461
تعداد مطالب : 160
تعداد نظرات : 530
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

جزیره قشم اخبار جزیره قشم
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : Chepih
تاریخ : چهار شنبه 23 شهريور 1390
نظرات

 آیا می دانید که چرا این همه پشت کنکوری توی این مملکت پشت سد غیرشرعی کنکور گیر کرده اند؟

آیا می دانید که چرا اخیراً آمار معتادان ایران 2 میلیون نفر بیشتر از جمعیت کشورمان است؟ ( آن دو میلیون نفر اضافه افغانیان)

آیا می دانید که چرا این قدر هوا گرم و شرجی است؟  آیا می دانید که چرا الان اعصاب ندارم؟ آیا می دانید که چرا سرعت اینترنت کشورمان اینقدر پایینه؟ 

بدانید و آگاه باشید که همش زیر سر لوبیاست. جالبه که تموم هم نمیشه مادر... . عجیبه. آن هم با مصرف فراوانش توی همین محله خودمان ( اوشا مَجِت ) چون شنیده ام همه در و همسایه ها هر سه چهار وعده لوبیا نوش جان می کنند. به نظر می رسه تمام تولیدات داخلی و لوبیاهای وارداتی هم نباید کفاف بده ولی اصلاً از این خبر ها نیست.

رفته بودیم سی دی آلبوم جدید فلانی را بخریم دیدیم صاحب نوارفروشی همه نوارها و سی دی های مجاز و غیر مجاز و سوپر( ماریو ) و... همه را جمع کرده واسه ما لوبیا صف داده پشت ویترین. دکه روزنامه فروشی مگه مجله می فروخت؟ نخیر. لوبیا ردیف کرده بود به قیمت تعاونی می فروخت.توی لوازم التحریر فروشی، همین واق واق تحریر معروف شهرمان، دفتر و خودکار و مدادهای نیشی خراب و زونکن های کج وکوله سرش گِرد. زده بنگاه معامله لوبیا. همین محه دِمین و ایسُف سوپری خودمان معتقدند سوپرمارکت بی لوبیا مانند به چه مانَد؟ به کلپوک بی دوم. تمام ساندویچی ها از جمله همین دِلَّهمَه خودمان فقط ساندویچ لوبیا دارند. توی ماکارونی جای گوشت و سویا چه می ریزند؟ بله دیگه لوبیا. گذشت آن زمانی که کشورها با فروش نفت اقتصادشان را رونق می دادند. الان پر رونق ترین تجارت جهان بدون شک تجارت لوبیاست. مردم نخلستان هایشان را از دور خارج کرده اند. لوبیاستان زده اند. همین حمَّه کهور را نگاه. همه نخل های بی ثمر زمینش را از ریشه در آورده باغ لوبیا راه انداخته است. رفته بودیم جلسه مشاوره انتخاب رشته کنکور، مشاور ما رشته ها را بر اساس اولویت بندی موقعیت شغلی و درآمد معرفی می کرد. می دانی بهترین رشته دانشگاهی چیه؟ لوبیا شناسی. آلبوم فلانی که تو نوارفروشی گیرمان نیامد به ناچار رفتیم از سایت لوبیا موزیک دانلودش کردیم. اسم آلبومش چی بود؟ "عشق لوبیایی من". سابقاً لوبیا را از راه کشت در زمین های کشاورزی به دست می آوردند اما الان چه؟ شانس ..ی ما از آب دریا هم لوبیا استخراج می کنند. پدرمان را در آورده اند. سوخت های فسیلی تمام شد رفت. امروزه وسایل نقلیه با گرده لوبیا کار می کنند. پمپ بنزین ها تغییر نام داده اند به پمپ لوبیا. اوضاع خیلی وخیمه. تا وقتی باران می بارید هر سه چهار سال چند قطره اش را می دیدیم ولی شانس ما الان که جای باران لوبیا بر سرمان می بارد، هوا یکسره ابری است. همه بیماری ها، ویروس ها و باکتری ها ریشه کن شده اند. آخه لوبیا بر هر درد بی درمان دواست. سرود معروف "لوبیا جونم" که خوانندگان داخلی و لس آنجلسی همه تا یَک پِچ در خواندن آن شرکت کرده اند همه جا پخش می شود. متن ترانه به این قرار است:

لوبیا فقط تو بودی با من مهربون   /     جای تو بین ابراست عرش آسمون

لوبیا دلم می گیره وقتی تو نیستی  /     بیا واسه همیشه کنارم بمون

لوبیا جونم مهربونم بیا قدر تو می دونم /   بی تو تنهام بیا لوبیا بیا ماه آسمونم

لوبیا جونم همزبونم بیا ای آرام جونم / تک وتنها بی تو لوبیا من نمی تونم بمونم.              لوبیا                      لوبیا                      لوبیا                لوبیا            

ملاحظه فرمودید. الان هم وقت شامه و لوبیا گذاشتند جلوی ما. پس تا سرد نشده... فعلاً کار نداری. خداحافظ. دوستدار شما لوبیا لوبیایی نسب.


تعداد بازدید از این مطلب: 338
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11


مطالب مرتبط با این پست

سلام. خوش آمدید. نظرات شما موجب دلگرمی ماست. سپاس.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود